sobota, 22 września 2012

Wytłumaczam się !

Cześć moje czytelniczki, wiem, że niektóre z was mogą codziennie patrzeć na bloga czy czegoś nie dodałam i pewnie jesteście zawiedzione, że nic nowego się nie pojawia. Cóż.. zrobiłam ten post po to żeby się wam wytłumaczyć. Jestem w klasie 2 gimnazjum która naprawdę nie jest prosta a staram się o świadectwo z paskiem więc nie mogę już na początku jechać na samych 3. A takie miałabym oceny jeśli spędzałabym tutaj tyle czasu, żeby rodziały pojawiały się tak często jak w wakacje. Mam strasznie dużo sprawdzianów, kartkówek i lektur, że nie mam nawet czasu nic napisać. Jedynie szybko wrzucę jakiegoś posta na fanpage'a. Postaram się pisać dużo w weekendy, ale jak wiecie wena nie nadchodzi wtedy kiedy chcemy więc nie zawsze będzie mi wychodziło. Ten post nie jest po to żeby zakończyć bloga, bo nadal będę pisała, ale po to żeby uświadomić wam, dlaczego nie jestem już tak aktywna.
Jeszcze raz przepraszam : )

5 komentarzy:

  1. Rozumiem jest w 3 klasie gimnazjum i też dużo nauki. Ale pisz pisz super ci to wychodzi. Też myślałam o pisaniu bloga o Draco i Ginny, ale Fremione zwyciężyło ;p. Czekam na następne i zapraszam do siebie http://fremionelicious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał. naprawdę masz talent, strasznie podoba, mi się twoje opowiadanie, (wiem, taki banalny komentarz, ale nie mam weny) po prostu urzekło mnie ;) a co do tego ze nie masz czasu, to uwierz, rozumiem cię, sama nie mam bloga, chociaż wielokrotnie zastanawiałam się nad założeniem go, i to z tych samych powodów. W każdym razie z niecierpliwością czekam na nowy rozdział kiedykolwiek byś go nie wstawiła :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem w 2 , no ale ja t wszystko olewam. Mam nadzieję, że notki będą jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz, pisz. Ja też mam bloga o Ginny i ... nie powiem. Ale jeszcze na moim nic nie napisałam. Weny brak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie ma nowego posta. Weszłam tu ponownie z nadzieją na dalszy ciąg. Ale cóż... Życzę weny w takim razie.

    P.S. Ja również zaczęłam pisać, zapraszam, jeśli masz ochotę:
    http://ginnyidraco-anotherstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń